Banner MFK Dukla
  • Aktuality
  • MFK Dukla Banská Bystrica predstavuje novú grafickú identitu
Iné / MFK Dukla / 16.06.2024

MFK Dukla Banská Bystrica predstavuje novú grafickú identitu

MFK Dukla Banská Bystrica predstavuje novú grafickú identitu
MFK Dukla Banská Bystrica prichádza s novou grafickou identitou, ktorá spája historický význam klubu s moderným a dynamickým vizuálnym štýlom. Hlavnou inšpiráciou bolo vytvoriť niečo, čo bude odrážať "srdce" klubu, jeho úspechy a tradície, a zároveň bude apelovať na mladšiu generáciu.

Predstavenie nových dresov s osobitou a originálnou grafikou, ktoré budú prvýkrát odhalené na Dukla Day 22. júna v Europa Shopping Centre, nie je jedinou novinkou pred štartom novej sezóny Niké Ligy 2024/2025. Od dnešného dňa klub prichádza aj s novou grafickou identitou na všetkých digitálnych platformách. „Naša nová identita využíva primárne červenú a zlatú farbu - červená reprezentuje základnú farbu klubu, spojenú s ním už desaťročia, a zlatá 'sand' farba symbolizuje víťazstvá a úspechy. Sekundárne čierne prvky odkazujú na banskú históriu regiónu, zatiaľ čo grafický prvok 'camouflage' pripomína vojenskú históriu Dukly,“ hovorí kreatívny riaditeľ LJ Studio, Lukáš Fabo, ktorý stojí za celou grafickou premenou. Nová identita je univerzálna a ľahko aplikovateľná na rôzne médiá, od digitálnych platforiem po tlačené materiály a merchandise. Chceme sa porovnávať so svetovými klubmi a dodávať kvalitu, ktorú si náš klub a jeho fanúšikovia zaslúžia.

Novinkou na webe je sekcia pre fanúšikov

Fanúšikovia môžu očakávať niekoľko významných zmien a vylepšení na webových stránkach klubu. Dizajn je teraz moderný, čistý a ľahko navigovateľný. Obrovskou novinkou je sekcia pre fanúšikov, zatiaľ vo forme diskusného fóra, kde si môžu fanúšikovia vymieňať akékoľvek informácie o klube a diskutovať. „Tieto diskusie budeme sledovať a dodajú nám cennú spätnú väzbu. Ďalej spomeniem prístupnosť a optimalizáciu pre mobilné zariadenia, ktorá sa výrazne zlepšila,“ pripomína.  Ale to nie je všetko! Na tento rok má klub naplánovaných ešte niekoľko inovácií, ktoré chce postupne odhaľovať. „Napríklad fanúšikovská zóna sa výrazne rozšíri o unikátne sekcie dostupné len pre registrovaných fanúšikov, pracujeme na vlastnej mobilnej aplikácií, členských kartách a mnoho iných vylepšení.“ 

Štýlový redizajn e-shopu

Pri redizajne e-shopu sme sa zamerali na vizuálnu atraktivitu a užívateľskú prívetivosť. Nový e-shop je vizuálne zladený s novou grafickou identitou klubu, čo vytvára jednotnú estetiku naprieč všetkými platformami. Čo ponúka nová verzia? „Na základe predchádzajúcich nákupov a prehliadanej histórie e-shop teraz ponúka personalizované odporúčania produktov, ktoré by mohli zákazníkov zaujímať. Pokiaľ nám zákazníci dali súhlas na marketingové oslovovanie, bude im e-shop zasielať aj personalizované e-maily v prípade, že nedokončili objednávku, z nejakého dôvodu neprišla platba alebo zaznamenáme, že si návštevník často pozerá ten istý produkt, zatiaľ si ho nekúpil a tak ho oslovíme,“ spomína jednu z noviniek a pokračuje: „E-shop pravidelne ponúka špeciálne akcie, zľavy a exkluzívne ponuky pre registrovaných zákazníkov. Implementovali sme pokročilé bezpečnostné opatrenia, aby sme zabezpečili ochranu osobných a platobných údajov zákazníkov v spojitosti s novými pravidlami používania osobných údajov.“



Technologické inovácie na webovej stránke

Nová webová stránka je plne responzívna a automaticky sa prispôsobuje rôznym veľkostiam obrazoviek a zariadeniam. Stránka je prepojená s rezervačným a predajným systémom na štadióne, s čítačkami lístkov a permanentiek a našou aplikáciou. „Vyhodnocuje realtime data a štatistiky o návštevníkoch štadiónu, čo je dôležité pre bezpečnosť a organizáciu podujatí. Integrovali sme API tretích strán na štatistiky a zápasy a dodržali najnovšie európske zmeny v súvislosti s ochranou osobitných údajov,“ hovorí Lukáš Fabo.

Aj sociálne siete prešli novou grafikou

Na sociálnych sieťach klubu sa nová grafická identita prejaví výrazným a konzistentným vizuálnym štýlom. „Inšpirácia prichádza zo zahraničia, kde sme hĺbkovo analyzovali svetové úspešné futbalové kluby, ktoré dokážu efektívne kombinovať tradíciu s modernými trendmi. Pri navrhovaní sme brali do úvahy aj názory a preferencie fanúšikov a komunity. Chceme, aby sa fanúšikovia cítili súčasťou klubu a aby nová identita odrážala ich vášeň a podporu. Plánujeme pravidelné príspevky, interaktívne prvky, ako sú ankety, kvízy a live prenosy, a exkluzívny obsah na našej novej sociálnej sieti TikTok.“ Tieto zmeny zabezpečia, že nová grafická identita MFK Dukla Banská Bystrica bude viditeľná a rozpoznateľná na všetkých sociálnych platformách, čím fanúšikom poskytneme atraktívny a konzistentný zážitok.

Tešíme sa na vašu spätnú väzbu a podporu, a veríme, že vás naša nová grafická identita nadchne rovnako ako nás.